Du har nok at bekymre dig om. Mikrostyring af din projektleder bør ikke være en af dem.

Vores gennemarbejdet projektstyringspakke er designet til at dække alle aspekter og levere en enestående projektoplevelse fra start til slut. Uddelegér alt til os, og hold din projektrisiko styret og i sikre hænder.

Book en konsultation

At lave en leveringsplan for dit projekt kan være en kompleks opgave. Vores erfarne planlæggere er uddannet til at forstå de komplekse grænseflader og processer i projektceller og kommunikere effektivt mellem dem for at opbygge robuste og målrettede leveringsstrategier.

Interessentstyring, omkostningskontrol, risikostyring, leverandørforhandlinger, designkoordinering og resten...

Uanset hvilke opgaver du jonglerer med for at gøre dit projekt til en succes, kan du simpelthen ikke klare det hele.

Jo flere entreprenører og klientrådgivningsfirmaer du tilføjer, jo mere koordinering har du brug for.

Det er udmattende at have ét øje på din dag-til-dag, et andet på projektets tidslinje og en anden sporing af omkostninger, teams og entreprenører.

Du er god til dit arbejde, men du er ikke overmenneskelig!

Og det er helt normalt, at selv simple projekter løber ind i problemer…

Du har brug for en projektcontroller, der kan sikre, at du hele tiden bevæger dig fremad.

Nogen til at træffe hurtige beslutninger, få buy-in og være i kontakt med nøgleinteressenter – alt sammen med realistiske budgetforventninger og uden at fjerne dit fokus fra det, du er bedst til.

Hos Quantum strømliner vores 7-trins tilgang og multidimensionelle tilgang til risiko-, omkostnings- og projektstyring alle aspekter af dine projekter fra start til slut, mindsker risici og sætter dig i førersædet.

Har du brug for en mere opgavespecifik løsning? Så ansæt os til at styre specifikke aspekter af dit projekt.

Få ikke blot arbejdet udført. Få det godt udført.

Vi er specialiserede i end-to-end projektstyring til medicinal-, datacenter- og byggesektoren.

For at drive projektprogrammet fra ordet ‘go’ bruger vi tid på forhånd til at sikre interessenttilpasning og sikre, at dit designteam og interessenter forstår deres roller. Så alle kan levere deres input på det rigtige tidspunkt, i den rigtige kvalitet, for at opnå optimale resultater.

Du kan have tillid til, at vi er i stand til at forhandle stærke kontrakter med de rigtige leverandører, mindske risici og beskytte din investering og omdømme.

Med os på dit hold behøver du aldrig at bøvle med et problem, du ikke opdagede, fordi du havde for travlt. Eller beskæftige dig med ting, der ikke er din spidskompetence.

Vores holistiske, internationale tilgang til projektkontrol dækker alt – fra risiko til budget – hvilket betyder, at du kan slappe velvidende, at alt kører, som det skal.

Quantum er medvirkende til den løbende succesfulde levering af vores projekt.


Deres systematiske og detaljerede tilgang til omkostningsvurdering, indkøb, kontraktadministration og rapportering gør os i stand til på enhver tid at have fuld klarhed over projektets status. Quantum giver den detaljerede information, vi har brug for til at kunne træffe vigtige beslutninger med tiltro.

EjerrepræsentantErhvervsmæglerfirma

Fra start til overdragelse får vi arbejdet gjort. Til tiden og budgettet.

Markedsledere som dig er gået sammen med Quantum for at holde deres fokus på det, de er bedst til, samtidig med at de leverer imponerende resultater.

Gennem vores 360-graders tilgang til projekter hjælper vi dig med at træffe informerede beslutninger og sætter dig i førersædet.

Kort sagt, vi agerer som en forlængelse af dit team og administrerer alle leveringsaspekter – kontrakter, leverandører, omkostninger, tidsplan og risikokontrol – så du ikke behøver det.

Vores grundige 7-trins ramme sikrer, at ingen bolde tabes, og at hvert projekt afsluttes og leveres til en høj standard.

7 steps to project control
Vores fuld projektstyringspakke er den bedste værdi, der omfatter alt, hvad dit projekts succes kræver.

Hvad sker der, når du overdrager projektstyringen til os?

Budgetkontrol

Vi vil aldrig ligge på den lade side hvad angår dit projekts finansiering. Lej os, så du kan sige farvel til stresset med overforbrug og deadlines, der er overskredet, forårsaget af mangel på midler.

360 graders tilgang

Vores holistiske tilgang betyder ingen generende stød, ingen ubehagelige overraskelser. Når vi arbejder på et projekt, holder vi ikke kun øje med tidsplanen. Vi holder også øjnene på risici og omkostninger.

Nicheekspertise

Find de svar, du har brug for. Vores team omfatter projektledere, mængdeinspektører, risikoansvarlige, omkostningsansvarlige, planlæggere og indkøbschefer.

Kommunikationsevner

De fleste konsulenter viger tilbage fra at fortælle det, som det er. Vi leverer klar og ærlig kommunikation, selvom det er dårlige nyheder. Vi arbejder for at kunne ride stormen af sammen med dig.

Fleksibel støtte

Vores smidige tilgang betyder, at vi kommer til at arbejde direkte sammen med dig og bringer personlig strategi og ekspertise til de områder, hvor der er mest brug for det.

Unik tilgang

Vores strukturerede proces og metodologi er inspireret af de bedste, internationale praksiser og mange års erfaring med at arbejde på både lokale og oversøiske markeder.

God service er ikke til forhandling. Og det betyder...

…INGEN projektmedlemmer tager længere tids sygemelding på grund af stress.

… IKKE går millioner af dollars over budgettet.

…IKKE at skulle fortælle dine stakeholders, at budgettet er overskredet, når det er for sent at kontrollere.

…INGEN projekter går i stå, fordi der ikke er penge til at fuldføre jobbet.

Vores nøglefærdige projektstyringspakke tager "blot godt nok" til enestående.

1

Tag kontakt

Giv os et kort overblik over dit projekt via Book A Consult-formularen
2

Lad os mødes

Vi kontakter dig for at arrangere et møde. Dette kan være personligt eller online.
3

Diskuter forslaget

Vi laver et forslag til, hvordan vi vil gribe dit projekt an. Og diskutere de næste skridt.

Har du brug for en mere opgavespecifik service? Prøv disse:

COST MANAGEMENT

Styr dit budget

Tidsplanlægning

Overhold deadlines

Har du spørgsmål? Du kan muligvis finde svaret i vores FAQs.

Du kan altid stille os et spørgsmål direkte; hvis du udfylder vores kontaktformular, sørger vi for at kontakte dig. Vi har dog forberedt dette afsnit for at løse almindelige forespørgsler og fjerne enhver tvivl, du måtte have.

Ofte stillede spørgsmål

Har jeg virkelig brug for en cost manager?

Ja, folk ser ud til at overse omkostningsstyring i projekter. Og alligevel er det et af de vigtigste grundlæggende kriterier for et projekts succes. Det kan ikke være en eftertanke. Analyse viser, at god omkostningsstyring ikke kun styrer projektets risiko effektivt, men oftere mere end betaler sig selv gennem omkostningsbesparelser og risikoreduktion.

Hvad er risikostyring?

Mange mennesker tror, at det blot er en identifikation af de risici, et projekt udgør. Det vil vi udfordre og tænker derfor anderledes. Vores tilgang til risikostyring er baseret på metodisk struktur eller identifikation, analyse af sværhedsgrad og sandsynlighed, beregning af omkostninger, beregner af passende beredskabstillæg for projektet, dannelse af afhjælpningsstrategier og udpegelse af ejerskab. Vi udfører ikke kun begrænsning af risici, men efterstræber også muligheder for at forbedre projektet. Og opretholde regelmæssig monitorering af dem, så der ikke skulle opstå uventede overraskelser.

Hvorfor skulle jeg ikke bruge mit eget designteam til at styre mine omkostninger?

Vi har været igennem et stringent uddannelseforløb specifik designet for byggeri, økonomi og risikostyring. I gennemsnit har størstedelen af designprofessionelle i branchen, der udfører omkostningsstyringstjenester, gennemført en uddannelse på cirka 3 måneder inden for dette særlige område. Vores fagfolk er uddannet til et basisniveau på 3 år efter kandidatuddannelsen og mindst 2 år for at opnå professionel kvalifikation.

Når du siger, at du er en forlængelse af mit team, hvilket serviceniveau kan jeg da forvente?

Store, etablerede organisationer har ofte en eksisterende projektstyringsstruktur, som de allerede er i drift og ikke ønsker at ændre deres opsætning. I sådanne tilfælde kan vi tilbyde fagfolk til at operere inden for din struktur og organisationens ledelse. På denne måde arbejder vi som en direkte forlængelse af dit team. Kort sagt, vi gel som en del af teamet og organisationen, hvor du kan forvente et niveau af dedikation fra os, som du ville forvente af enhver solidt præsterende medarbejder.

Jeg har et projekt i tankerne. Kan du anbefale leverandører eller byggere til mig?

Ja, vi har stor erfaring på markedet og et betydeligt netværk, som vi udnytter på vores kunders vegne. Typisk vil vi henvende os til to til fire leverandører for at give et tilbud til at udføre arbejdet for at sikre, at den bedste værdi for kunden opnås. Valget af leverandører afhænger i høj grad af arbejdets art og omfang, men vi vil guide dig igennem denne proces. Desuden er de lufttætte kontrakter, vi forhandler, til for at beskytte dig, så det er sælgeren – ikke dig – der er ansvarlig i tilfælde af forsinkelser.

Hvad hvis omfanget af mit projekt øges? Er Quantum i stand til at yde mere support end oprindeligt forventet?

Absolut – vi er bekendt med vores kunders skiftende behov og erfarne i at tilpasse os deres behov. Det er ikke usædvanligt, at et projekt har flere faser eller progression af projektdele, der er afhængig af finansieringsgodkendelse. Vi kan hjælpe fuldt ud med at planlægge denne usikkerhed og tilpasse efter behov.

Hvad sker der, når projektet er færdigt?

Vi forsvinder ikke bare, når overdragelsen sker. Der er mange ting, der er nødvendige for at rydde op i et projekt, før man virkelig lukker det ud, såsom at sikre, at kontrakten er blevet fuldt ud overholdt, sammenstilling af drifts- og vedligeholdelsesmanualer, udbedring af mangler, frigivelse af ydeevne- og betalingsgarantier, slutningen af året og afsluttende inspektioner, afsluttende regnskaber og juridisk støtte, hvis eventuelle tvister forbliver uløste.

Derudover er vi begejstrede for at høste fordelene af projekterfaringer for at sikre, at vi løbende forbedrer vores service.

Vores projekt er meget komplekst. Hvordan sikrer vi, at I har folk med den rette erfaring?

Vi påtager os og leverer løbende projekter af stor teknisk og/eller organisatorisk kompleksitet. Vores personale er uddannet og specialiseret i at håndtere sådanne kompleksiteter, og vi leverer de passende profiler, der passer til projektets krav. Vores gennemprøvede metoder er struktureret på en sådan måde, at projektkompleksiteter opdeles og udføres på en logisk og struktureret måde. Vi er meget sikre på, at vi kan strukturere leveringen af dit projekt, så det kan blive en succes.

Kan jeg se eksempler på jeres tidligere arbejde?

Absolut – vi har et væld af tidligere projektcasestudier og kundeudtalelser for at give dig en idé om vores servicestandard. Derudover vil vi meget gerne mødes med dig for at drøfte vores erfaring og ekspertise, der er relevant for dit projekt. Klik her for at oprette et konsultationsopkald.

Hvilke sprog arbejder I på?

Vi beskæftiger en række nationaliteter og kan operere på en række sprog, såsom dansk, svensk, spansk, tysk med mere. Engelsk er dog vores virksomhedssprog, og vi har flest mulige profiler, der taler engelsk.

Jeg er designer og har projektleveringsansvar som en del af min kontrakt. Jeg vil dog hellere koncentrere mig om design. Kunne I udføre projektleveringsaspektet for mig?

Ja. Vi samarbejder med en række designorganisationer for at levere omkostningsstyring og/eller projektstyringsydelser på deres vegne. Disse samarbejder fungerer problemfrit, og vi repræsenterer din virksomhed med den største professionalisme og service.

Håndterer Quantum kun projekter inden for medicinal- og datacentersektoren? Hvilke brancher opererer I i?

Selvom vi er stærkt involveret i visse specialistsektorer, har vi en bred erfaring inden for andre sektorer, såsom hotel- og restaurationsbranchen, infrastruktur, kommerciel, detailhandel og mange flere. Uanset om du har et stort eller et lille projekt, vil vi være glade for, at du kontakter os.

Hvor meget koster I?

Omkostningerne ved vores ydelser afhænger naturligvis af ydelsernes omfang og arten af projektet. Da ethvert projekt er unikt, er der aldrig en løsning, der passer alle. Vores markedspriser er dog konkurrencedygtige, og vigtigst af alt: gennem styring af risici og omkostninger dækker vi typisk omkostningerne ved vores tjenester gennem håndgribelige besparelser i projektet. Vi har mulighed for både time- og fast honorarordninger.

For mere information om, hvordan vi prissætter vores tjenester, kan du besøge vores side “Priser”.

Og selvfølgelig er du velkommen til at tage kontakt for at få en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe dig og dit projekt og de tilhørende gebyrer.