Er du en dygtig dansktalende Contract Manager med stor passion for projektlevering, og kunne du tænke dig at være med til at levere udfordrende projekter? Er du ivrig efter at blive en del af en velrenommeret, hurtigt voksende virksomhed?

Hos Quantum oplever vi en stor stigning i efterspørgslen fra vores kunder, som er blandt de mest prestigefyldte i Danmark. Vi er i øjeblikket på udkig efter en Intermediate Contract Manager til vores team.

Quantum Project Controls er en hurtigt voksende virksomhed, der arbejder inden for bygge- og medicinalsektoren, og som er dedikeret til stabil kontrol af projektleverancer i et nyt område af konsulentmarkedet.

#Mulighederne

Som Intermediate Contract Manager i Quantum vil du være ansvarlig for at føre tilsyn med alle aspekter af kontraktforhandlinger, forpligtelser og implementering, og dine bidrag vil spille en nøglerolle i projekterne.

Dine dage vil variere mellem skrivebordsarbejde, virtuelle møder og personlige interaktioner, mens du også fra tid til anden bliver nødt til at rejse for at møde kunder eller entreprenører personligt. Da de projekter, vi administrerer, er forskellige af natur, vil din almindelige arbejdsdag også være anderledes.

I denne rolle vil du opleve en stor grad af involvering i hele projektcyklussen, scooping, planlægning, koordinering og udførelse.
Du vil blandt andet være ansvarlig for;
- Identificering af relevante kontraktvilkår
- At advare parterne om fornyelser eller forlængelser.
- Vurdering af krav modtaget fra entreprenører
- Overvågning af alle aspekter af kontraktforhandlinger, forpligtelser og implementering.
- Rådgivning og overvågning af implementeringen af kontrakter.

Du vil få base på vores kontor i Kgs. Lyngby sammen med resten af Quantums team. Et sted hvor der ikke er noget mikromanagement, men muligheder for den enkelte og plads til at være et helt menneske.

#HvorforQuantum

Vi giver mulighed for at være en del af en række højt profilerede og spændende projekter med udsigt til at opbygge stærke forretningsforbindelser med kunderne.

Uanset på hvilket udviklingsniveau de kommer til os, behandler vi vores medarbejdere med omhu og respekt - og giver dem de nødvendige værktøjer til at udføre deres arbejde med stolthed, samtidigt med at vi giver dem de udfordringer, der skal til, for at deres karriere kan blomstre.

Ud over det attraktive udgangspunkt tilbyder vi personalegoder, herunder:
  • Loyalitetsbaseret ekstra ferie hvert andet år
  • Fleksible arbejdsvilkår/arbejdstider
  • Frokost betalt af virksomheden, når du arbejder på kontoret
  • Hyppige sociale arrangementer både på og uden for kontoret

#OmDig

Du har en baggrund inden for kommerciel ledelse med fokus på kontraktstyring. Du har 3+ års erfaring med kontraktstyring.
Du besidder gode problemløsningsevner, og du arbejder detaljeorienteret.
Ligesom os skal du være professionel, proaktiv og ambitiøs og konstant stræbe efter at blive en af de bedste ved at udvikle dine færdigheder.

Da alle vores projekter er af forskellig karakter, er det afgørende, at du er i stand til at samarbejde på forskellige niveauer i vores organisation, at du er empatisk og har stærke samarbejdsevner.

Vores projekter kræver stærke kommunikationsevner på dansk og engelsk i skrift og tale og stærke færdigheder i MS Office, især Excel.

Søg jobbet nu - måske bliver du en del af Quantum-holdet.

Vedlæg venligst CV og følgebrev til applications@quantumpc.dk. Du er velkommen til at henvende dig eller anmode om yderligere oplysninger på samme e-mailadresse.
Ansøgningerne vil blive behandlet og samtaler afholdt løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig.